El passat dissabte 31 de maig un nombrós grup d’alumnes de l’institut Joan Solà ha participat a la 18ena edició de la Ciència al Carrer.
Es tracta d’una fira en la qual divulgadors de la ciència, empreses, docents i alumnat de tots els nivells mostren experiments de totes les disciplines científiques. Durant el temps que dura la fira us podreu apropar a centenars de demostracions. Els veritables protagonistes són els joves de tots els nivells educatius que mostren i fan les explicacions dels seu projectes i treballs d’experimentació científica.
L’alumnat de 2n d’ESO hi ha presentat experiments de Física i Química, l’alumnat d’Ampliació els seus treballs interactius sobre alimentació i els experiments fets en el marc del projecte eTwinning Water we waiting for? relacionat amb l’ús de l’aigua.
L’alumnat de 3r d’ESO també hi han presentat els jocs elaborats en el projecte RCS – Rapinyaires i el mural Pachwork que reflecteix l’anàlisi de la procedència de la roba que vestim, elaborat en el projecte RCS Museu de la Immigració.
L’alumnat de 4t d’ESO de Tecnologia han presentat els projectes de recerca sobre l’anàlisi de la sequera i els fenòmens meteorològics a partir d’imatges de satèl·lit que han fet en el marc del programa Edusat Chalenge. També els projectes de robòtica Multientrenador i Casa Domòtica.
Podeu veure més fotos a l’àlbum.



