Participem a la caminada sostenible

El passat dia 5 de novembre, una representació d’alumnes que són agents ambientals van participar a la Caminada sostenible que s’organitza des de la regidoria de Medi ambient de l’Ajuntament de Torrefarrera.

Quan els participants a la caminada van arribar a l’alzinar, vam explicar-los breument el nostre treball dins el Projecte Apadrinem l’alzinar. Vam mostrar una maqueta realitzada per alumnes de reptes de biologia de 1r de batxillerat juntament amb una infografia on es detalla el nostre interès i treball dins aquest espai natural.

En podeu veure més imatges aquí

Agraïm a l’ajuntament que ens permetin col·laborar amb aquest tipus d’iniciatives i també agraïm la seva implicació als alumnes participants. Gràcies Alexandra, Èric, Núria i Jana.

Comissió Escola verda