Orles de segon de batxillerat

Les d’aquesta promoció 2017-2019 al Joan Solà han estat exemple del treball en equip que representa la tasca en un centre educatiu. Per una banda, els alumnes són els protagonistes en graduar-se i desenvolupar les seves habilitats artístiques en el muntatge de tot l’acte: des de les actuacions musicals de Jennifer Farré i Roger Villaroya fins als discursos de Dídac González i Blai Burgués.

Per altra banda, el professorat els guia en l’organització aportant idees i experiència; també la col·laboració de l’AMPA és imprescindible, així com la de les institucions representades per les regidores dels ajuntaments d’Alguaire i Torrefarrera, Sra. Elvira Larrègula i Sra.Carme López, respectivament.

Tots plegats, juntament amb amics i familiars vam gaudir durant més d’una hora de la celebració i la recordarem gràcies a les fotografies i videos que a continuació compartim amb vosaltres.

Va ser una gran experiència per a tot l’alumnat i professorat participant, de la que en podeu trobar imatges aquí.