Orles de 4t d’ESO

El passat divendres, 14 de juny, va celebrar-se la festa de graduació, coneguda com la festa de les orles, dels alumnes de 4t d’ESO d’aquest curs 2018/19; una nova promoció d’alumnes que es gradua al Joan Solà.

L’acte va tenir lloc a la Sala social de l’Ajuntament de Torrefarrera, i va estar presidit pel senyor alcalde, Sr. Jordi Latorre, la directora del centre Sra. Ester Llovera, i el president de l’AMPA Sr. Jaume Semis. Va ser presentat per les alumnes Òria Riu, Chaima Alaui i Natàlia Rodríguez, de primer de batxillerat i coordinat per alumnes voluntaris de tercer d’ESO, i va comptar amb la presència de les regidores d’educació d’Alguaire, Rosselló i Torrefarrera, l’equip educatiu de quart, les famílies i amics dels graduats i el conjunt d’alumnes protagonistes de la festa, degudament arreglats i abillats per a un acte tan solemne.

L’acte va comptar amb les actuacions del «grup» coral de professores del Joan Solà i variades manifestacions artístiques dels alumnes Alba Farré al piano, Binta Sumarech, Hawa Saho i Marietou Cisé amb una mostra de ball grupal, i en Yeray Salvia amb una actuació de dansa contemporània.

En l’apartat dels discursos van destacar els solemnes de les autoritats, el d’agraïment i anecdotari dels alumnes i l’improvisat dels tutors desprès que en Josep Casals, en un dels seus actes de màgia, fes desaparèixer el discurs oficial.

L’acte es va cloure amb un refrigeri per a tothom als porxos de la sala i un sopar de cloenda per als alumnes.

Cal destacar-ne la sessió fotogràfica general, de la qual, a continuació, se n’ofereix un resum: