Nou projecte d’ampliació a l’Institut Joan Solà (Let’s Play EU 60)

flagAquest curs hem iniciat un nou projecte des del grup d’ampliació curricular de l’Institut. Al grup d’ampliació hi participa alumnat amb bones qualificacions, que volen tenir opció de dedicar un temps extra a treballar continguts socials, científics o tecnològics en llengua anglesa. Com cada curs, ens associem a un projecte eTwinning on hi participen diversos països. El curs passat vam treballar el projecte Euroschool TV (aquesta és la web del projecte) i el nostre centre va rebre el Segell de Qualitat eTwinning.  Aquest any ens hem integrat al projecte “Let’s Play EU60”, relacionat amb els 60 anys del Tractat de Roma, l’inici de l’actual Unió Europea. Inclou activitats de presentació personal, de donar a conèixer ciutats, regions, estats de la UE, utilitzant principalment eines digitals. Hi participem amb centres de França i Itàlia. També al grup d’ampliació treballarem més endavant experiments científics. Aquest grup d’alumnes serà igualment candidat a intercanvis amb centres estrangers.

Aquí en teniu una imatge de la majoria del grup (ens faltava algú, però ja renovarem la foto un dia que hi siguem tothom!)

dsc00659

I si voleu practicar doncs l’anglès i voleu saber de què va, doncs un vídeo que explica què és eTwinning