Nou impuls al nostre projecte d’Escola Verda: “Sortim de l’Institut”

participant

Des del nostre centre, amb el distintiu d’Escola Verda des del 2013, volem impulsar les actuacions per afavorir la sostenibilitat dels nostres pobles. Així, el Comitè Ambiental d’alumnes i professorat de l’Institut volem compartir iniciatives ambientals amb els ajuntaments. Aquesta acció l’anomenem: “Sortim de l’Institut!”.

Un cop iniciat el contacte amb l’ajuntament de Torrefarrera, farem una primera acció ambiental al municipi, amb neteja d’un espai del poble i estudi de propostes per millorar l’espai natural de l’Alzinar.

I també us volem recomanar que participeu a la VI Caminada Popular Torrefarrera-Malpartit, que es farà el proper diumenge 26 de març al matí. Una oportunitat per conèixer millor els nostres camins, i col·laborar amb l’Associació de diabètics de Catalunya! Aquí hi ha el mapa. Cliqueu per més informació

caminada-torrefarrera-malpartit-17