Presentem el Museu de la Ciència de l’Edat Antiga (mireu els vídeos!).

El projecte de 1r d’ESO, el Museu de la Ciència de l’Edat Antiga, ha obert les portes a l’alumnat de 6è de l’Escola la Creu de Torrefarrera.

Durant dos mesos, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat el projecte en el qual han volgut mostrar els aspectes més rellevants de les civilitzacions antigues amb una visió científica.

El dia 4 de març hem rebut l’alumnat de 6è de l’Escola la Creu de Torrefarrera. Han pogut assistir a una projecció de videos sobre les civilitzacions i després visitar les quatre sales del museu: Antiga Xina, Roma Antiga, Antic Egipte i Grècia Antiga. Per acabar han pogut endur-se un petit record elaborat per elles mateixes en els tallers.

Podeu veure un recull fotogràfic aquí.

I també tenim vídeos de les activitats, realitzats per alumnes de la matèria de 2n de Batxillerat de Cultura Audiovisual, molt interessants!