Mostrem el nostre compromís per erradicar la violència contra les dones

Alumnat i professorat de l’institut ha pres part en l’acte del #25N, per commemorar el Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones. Aquest any, i des de Jove Segrià del Consell Comarcal i Cal Jove de Torrefarrera, s’ha dut a terme una activitat al pati per prendre consciència de la necessitat d’acabar amb la violència masclista.

25N a l'institut

Així, els alumnes han pogut crear “mems” sobre violència masclista i explicar si havien viscut o no certes situacions de violència de gènere.

A més, al llarg d’aquests dies s’ha treballat una proposta didàctica a l’aula i s’ha decorat la vidriera del gimnàs amb cartells contra la violència. Finalment els alumnes d’Educació Visual i Plàstica han creat, com cada any, un mural sobre el 25N que dona la benvinguda a tots els qui arriben al centre.