Mobilitat Erasmus+ a Stahnsdorf (Alemanya) i avaluació del projecte.

Aquest mes de maig hem viatjat a Alemanya en les activitats del nostre programa Erasmus+, participant en els projectes AGREE (Actions for Global Reactions Experiencing Erasmus+) i el projecte Olympics-Games Unite! que treballem conjuntament amb el Vicco von Bülow Gymnasium de Stahnsdorf (Alemanya). N’estem molt orgullosos, ja que l’intercanvi ha estat positiu en tots els aspectes i a més a més ens ha permés implicar a 33 alumnes de 4t ESO en la mobilitat, i a tot el grup de 4t ESO en les activitats en línia.

En podeu veure un àlbum d’imatges aquí!

Durant l’estada, el centre d’acollida ens va organitzar diverses activitats relacionades amb el projecte AGREE (que tracta sobre el consum responsable i la reducció de deixalles), i amb activitats esportives relacionades amb el segon projecte.

Un cop vam tornar, el grup d’alumnes de l’Institut Joan Solà hem fet una valoració de les activitats del projecte que ben segur que ens servirà per continuar millorant en el treball en projectes Erasmus+.