Mercat d’intercanvi de roba de 2a mà organitzat dins els projectes de 3r ESO

Com a darrera activitat dins dels projectes disciplinars de 3r ESO, i inclòs en la temàtica de la sostenibilitat, l’alumnat de 3r ESO ha organitzat un mercat de roba de 2a mà, iniciativa que és molt interessant per promocionar el consum responsable i per evitar el malbaratament de peces de roba que encara estan en condicions de ser reutilitzades. Com a Escola verda, cal mantenir aquest tipus d’activitats.

Ha estat un mercat prou ric en oferta, i que, a banda de la conscienciació ambiental, també serveix per familiaritzar-se amb aspectes organitzatius de qualsevol activitat.

En podeu veure imatges a l’àlbum!

La roba que no es va poder intercanviar serà donada a institucions benèfiques. Felicitats a l’alumnat de 3r ESO per la feina feta!