Mercadet d’intercanvi de llibres per Sant Jordi

El divendres 22 d’abril hem tingut, a les hores de pati, una parada d’intercanvi de llibres. L’alumnat que havia donat un llibre per l’intercanvi, tenia dret a obtenir-ne un altre en aquest mercadet d’intercanvi.

L’alumnat de l’optativa de biblioteca de 1r ESO i de llengua castellana de 1r de Batxillerat han ajudat al muntatge i control de la parada de llibres.

L’activitat ha anat força bé i s’han intercanviat molts llibres, ben segur una activitat que fomenta la curiositat per la lectura. Aquí teniu algunes imatges del treball en la parada!