Matricules d’Honor del Batxillerat 2022

Fa pocs dies que els alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre han acabat aquesta etapa. Un cop finalitzats aquests estudis postobligatoris, els alumnes poden, entre d’altres opcions, iniciar estudis universitaris.

En acabar Batxillerat,el centre atorga a determinats alumnes el reconeixement a l’excel·lència amb la concessió de Matrícula d’ Honor. Aquesta premia el rendiment acadèmic d’aquells alumnes que obtenen una qualificació igual o superior a 9. Poden optar a aquest reconeixement un nombre limitat d’alumnes que ve determinat per l’administració i que possibilita  adjudicar una Matrícula d’honor per cada 20 alumnes matriculats o fracció.

Aquest any, hem pogut atorgar aquesta distinció a 3 alumnes de la  promoció .En aquesta ocasió, les alumnes que han obtingut la matrícula d’ honor han estat: Valentí Martin,  Cèlia Nogueras i Blanca Piñol.

Felicitem a aquestes alumnes per aquest reconeixement i volem posar en valor la regularitat, l’esforç i  la perseverança amb què han treballat al llarg del batxillerat. Sou un exemple per a tots i us volem animar a seguir així. Desitgem que la nova etapa que esteu a punt d’iniciar estigui plena d’èxits i reconeixements pel vostre treball i constància.