Llistat dels nous llibres de text 2020-2021 i Web per comandes Iddink

Benvolguda família,

Ja podeu consultar a la web del centre el llistat de llibres de text per al proper curs escolar.

Ens hauria agradat concretar-vos altres dades del nou curs, com són el calendari i l’horari entre altres detalls però la pandèmia ha endarrerit molts dels tràmits que altres anys ja estaven tancats en aquestes dates i, a hores d’ara,  encara no disposem de la informació relativa a l’organització del nou curs.

És per això que abans de fer la comanda dels llibres de les matèries optatives i de modalitat us recomanem que espereu a rebre la nostra indicació. Aquest fet l’heu de tenir en compte especialment l’alumnat de 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i els que curseu francès.

Veure Llistat de Llibres 2020-2021

Per la nostra part ens comprometem a informar-vos com a molt tard el 24 de juliol.

Accés al lloc web específic de Iddink per l’Institut Joan Solà

Salutacions cordials