L’Institut Joan Solà serà diumenge 3 d’abril a la Marxa Popular del Segrià

El proper diumenge molts alumnes i professors serem a Lleida, a la Marxa Popular del Segrià. Es tracta d’una activitat no competitiva, que ofereix tres rutes (de 14 km, 21 km i 32 km) per fer caminant o corrent i que ens aproparan a espais tan interessants com l’Horta de Lleida, la Timoneda d’Alfés i el Tossal de Pedrós.  La marxa està pensada per fer-la en grups d’amics, famílies, i que volen gaudir d’un matí diferent. La marxa té participants de totes les edats, amb persones de més de 80 anys i menors de només 5 anys, amb una participació femenina que s’enfila fins al 67%.

La setmana passada, alumnes del nostre centre van fer el reconeixement del circuit en bicicleta, i és que seran els que obriran la marxa, segurament la més participativa de Catalunya. Tindrem també algun alumne en algun control i un professor a l’organització. Us animem a participar-hi, al vostre ritme. Us podeu inscriure fins al divendres 1 d’abril!

Trobareu tota la informació a www.km0.cat/marxa

Vegeu el vídeo promocional!