Les portes obertes, tot un èxit!

Aquests dimecres i dijous hem rebut als nostres futurs alumnes i a les seves famílies, que han volgut conèixer l’institut i saber de primera mà què s’hi trobaran el proper curs. Unes quatre-centes persones, entre estudiants i familiars, han vingut a descobrir com és el nostre centre, quines activitats s’hi fan, quins recursos tenim, com es treballa, quins són els espais dels quals disposem, quin és el professorat de l’institut, etc.
Portes obertes. Visita de les escoles de Rosselló i Torrefarrera
Després de dues tardes molt entretingudes només ens queda donar les gràcies als alumnes i mestres de l’escola La Creu de Torrefarrera i de l’escola la Rosella de Rosselló per comportament exemplar que van mostrar al llarg de tota la visita. A més, també volem agrair l’assistència a les famílies que ens han visitat, d’aquí i d’altres municipis. Gràcies per l’oportunitat de donar-nos a conèixer!

A tots, us esperem al centre el proper mes de setembre😉