Les nostres alumnes, premiades per la UdL

Les nostres exalumnes Eva Miguel i Alba Pérez, així com una representant en nom de la Júlia Ariza, van assistir ahir a la tarda a l’acte d’entrega de la XX edició dels Premis als treballs de Recerca 2023 que convoca la UdL. A l’acte, que va tenir lloc a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al Campus de Cappont, es van premiar els treballs de recerca de l’alumnat que el curs 2022-2023 cursava 2n de batxillerat.

Les tres estudiants que han estat guardonades en aquesta edició han tractat tot tipus de temes. L’Eva Miguel va rebre el premi a l’àrea de Gènere pel treball “Joguines per a ell o per a ella? Els estereotips a les joguines”. Per la seva part, la Júlia Ariza va ser guardonada amb una menció honorífica en l’àrea Educació, Psicologia i Treball Social pel treball “La salut mental dels sanitaris durant la pandèmia de la Covid-19” mentre que l’Alba Pérez va rebre també una altra menció, en aquest cas a l’àrea d’Arts i Humanitats, pel seu treball “Rojas: víctimas de una sociedad machista”.

Premis TDR a la UdL

Aquest any la UdL ha premiat a 14 alumnes i ha atorgat 24 mencions en les 9 àrees diferents. L’alumnat premiat té matrícula gratuïta a la Universitat de Lleida aquest curs 2023-2024 i a més, se li concedeix un premi de 200€.

Des d’aquí volem donar l’enhorabona a l’Eva, la Júlia i l’Alba i les animem a seguir investigant al llarg de la seva trajectòria acadèmica. Enhorabona noies!