Les imatges de l’estada de 4t ESO al Canigó

L’alumnat de 4t ha pogut gaudir tres dies de l’entorn d’aprenentatge del Canigó. Allà han reviscut, trepitjant els espais de memòria, l’experiència dramàtica viscuda pels exiliats republicans en acabar la Guerra Civil. Han fet un itinerari tot creuant “la ratlla” a peu com feren el 1939 i han visitat la platja d’Argelers, el castell de Cotlliure, l’església de Sant Miquel de Cuixà i la Maternitat d’Elna. La visita a tots aquests espais de memòria ens ha ajudat a no oblidar i a analitzar situacions actuals on es reflecteixen encara aquests fets passats. Els alumnes s’han endut una bona experiència i un bon aprenentatge.

Vegeu-ne les imatges!