Les activitats del darrer dia de classe del 2023!

El darrer dia de classe vam fer diverses activitats especials:

El departament d’educació física va organitzar proves esportives, a la zona esportiva de Torrefarrera, dirigides per l’alumnat de 4t ESO B i on va participar tot l’alumnat de 2n ESO.

Equips d’alumnes de 1r Batxillerat A i 4t ESO, reforçats per alguns alumnes de 3r ESO, van dirigir proves de la gimcana pels carrers de Torrefarrera, on van participar alumnes de 1r i 3r ESO.

I finalment, el nostre acte final, amb l’entrega de premis dels concursos de Nadal i després la part més esperada, el nostre Just Dance particular amb el concurs de totes les classes, i fins i tot del professorat. L’Event va ser presentat per la Norma i el Manolo, amb la col·laboració de 1r Batxillerat A com a jutges de les actuacions, i sobretot del Jan i l’Albert com a directors musicals del festival.

Hi teniu aquí el vídeo del festival!

I l’àlbum de fotos de les activitats del dia!

Bones vacances a tothom!