Les activitats de centre, vistes des del punt de vista dels estudiants

Us oferim una nova proposta a través de la qual podreu conèixer les activitats que portem a terme al centre des de la mirada dels nostres alumnes.

Els estudiants de la matèria Comunicació Audiovisual de 1r de batxillerat treballen l’elaboració de vídeos sobre activitats de centre i sobre el funcionament del nostre institut. La primera proposta és la creació d’una peça audiovisual sobre la visita de l’alumnat a l’exposició “Romans a Ponent. Ilerda, Iesso, Aeso”, que va tenir lloc aquest mes de febrer. Organitzada pel Museu de Lleida, la mostra compta amb la col·laboració de l’Arxiu Arqueològic de Lleida, el Museu de Guissona Eduard Camps i el Museu de la Conca Dellà.

Vídeo Youtube Romans a ponent

Aquest primer vídeo ha estat elaborat la Martina Escuer Colomina i la Mariona Ribes Mora, sota la supervisió de la docent de la matèria, Teresa Serés, i el podreu veure aquí, al canal de Youtube de l’institut.

El butlletí de centre

Amb l’objectiu de fer més visible el punt de vista dels alumnes en les activitats de centre, les produccions audiovisuals de l’alumnat de Comunicació Audiovisual se sumen a la proposta engegada el passat mes de gener: el butlletí de l’institut Joan Solà. Es tracta d’una publicació online periòdica elaborada per l’alumnat d’aquesta matèria, en la qual es tracten diversos temes d’actualitat que desperten l’interès de tota la comunitat educativa, és a dir, alumnes, famílies, docents i PAS.

El primer número va arrencar amb un tema molt controvertit i del qual darrerament se’n parla molt: l’ús del mòbil a les aules. En breu es publicarà el segon butlletí, dedicat a la inclusió a les aules.