L’alumnat de 4t d’ESO organitza un parc infantil a l’institut!

Els nois i noies que cursen Emprenedoria, l’assignatura optativa de 4t d’ESO, són una caixa de sorpreses. Aquestes setmanes estan preparant un parc infantil per als infants menors de 12 anys, una tarda de jocs i diversió que tindrà lloc el proper divendres dia 17 al pati de l’institut. El “Tikilòcum” estarà obert des de les 17.00 fins a les 19.00 hores i el preu de l’entrada serà de 3€. Tots els beneficis aniran destinats a finançar el viatge de final de curs d’aquests alumnes que finalitzen enguany els estudis obligatoris.

Els alumnes de t d’ESO preparen els cartells del parc infantil, el Tikilòcum.

Entre les activitats hi haurà un inflable, un taller per pintar-se la cara, pentinats i moltes sorpreses més! Animeu-vos i veniu al “Tikilòcum”, no us en penedireu!

Cal recordar que aquests mateixos alumnes van organitzar el passat mes de novembre una festa de Halloween al centre amb el mateix objectiu, recollir diners per al seu viatge de final de curs. Per Nadal també van coordinar el sorteig de tres espectaculars paneres amb productes de tot tipus per poder-se finançar aquesta sortida tan esperada a Amsterdam, que tindrà lloc el proper mes de juny.