La diada de Sant Jordi 2015 a l’Institut

Com és ja tradició, hem fet una colla d’activitats per Sant Jordi al Joan Solà. L’alumnat de 3r ESO va estar molt ocupat preparant i venent roses, i alumnes de 4t van vendre coques i pastissos. L’alumnat de 1r ESO van fer tallers de pastissos i de dracs, i després una gimcana. La gent de 2n va fer roses, haikus i cal·ligrames i va participar en el concurs “rebot i punt”. L’alumnat de 3r i 4t van participar en un certamen literari i els de 4t van fer després un taller de Corfball al Pavelló. L’alumnat de 1r Batxillerat va anar a veure l’obra de teatre “El Cafè de la Granota” a Alcarràs. I també vam donar els premis, és clar, dels concursos literaris. Un dia molt mogut, del que podeu veure’n imatges.