Jornada de literatura

El passat dia 29 de gener, l’alumnat de primer de batxillerat de les modalitats social i humanístic van assistir a la III Jornada de Literatura Catalana.
En primer lloc van poder gaudir de l’espectacle ofert per la rapsoda Alba Mascarella titulat “La boca descosida”, el qual consistia en la recitació de diferents poemes escrits per poetesses catalanes i d’arreu.
En segon lloc, cada alumne/a va participar en dos tallers dels esmentats a continuació:
-Com fer una entrevista de recerca. A càrrec de Ramon Sistac
-Tastet de sintaxi: descobrir i experimentar amb l’arquitectura de les llengües. A càrrec d’Ares Llop.
-Construir com escriure o escriure com construir. A càrrec d’Anna Dot
-Lectura dramatitzada. A càrrec de Francesc Pla.
-De la idea al paper ( o a la pantalla): la creació narrativa. A càrrec de Pol Castellanos. Per a  veure més imatges cliqueu aquí