Intercanvi Erasmus+ a Torre del Greco (sud d’Itàlia)

Els dies 18 a 23 de novembre, un grups de 6 alumnes de 3r i 4t ESO i 2 professors van participar en l’intercanvi a Torre del Greco (vora Nàpols, a Itàlia) dins el projecte Erasmus+ “DiscriminACTion for a better IntegrARTion”, un projecte que vol combatre la discriminació mitjançant accions artístiques (música, teatre, dansa, arts gràfiques…). En la trobada també van participar els alumnes de França i Lituània.

L’atenció rebuda va ser excel·lent i van realitzar-se diverses produccions artístiques en equip entre els participants. L’aspecte cultural de la visita, en una zona amb tanta història (Nàpols, el Vesubi, Pompeia) estava garantit d’entrada.

Aquí podeu trobar imatges de tots els dies de la trobada:

Dilluns 18 de novembre

Dimarts 19 de novembre

Dimecres 20 de novembre

Dijous 21 de novembre

Divendres 22 de novembre

Dissabte 23 de novembre

A més a més, un vídeo si voleu encara més coses!