Intercanvi Erasmus+ a Albi amb alumnes de francès de 3r d’ESO

La setmana completa del 17 al 23 d’abril ens trobem un grup de 22 alumnes de 3r d’ESO a la zona de l’Occitania, en una sortida d’intercanvi a l’Institut Lycée Sainte Cécile d’Albi. Es tracta d’un intercanvi dins el projecte Erasmus+ del curs 2022-2023, associat al projecte eTwinning “Les cultures qui enrichissent/Las culturas que enriquecen…L’Europe!” on volem millorar el coneixement del patrimoni català i occità i les habilitats per comunicar-nos millor en francès i adaptar-nos a altres cultures.

Durant la setmana tenim a l’agenda visites a Toulouse, Albi, Cordes-Sur-Ciel, Aveyron, Gaillac… i activitats molt diverses sobre el patrimoni al Lycée del grup de companys i companyes de França.

Podeu veure les nostres fotos aquí!Podeu veure les nostres fotos aquí!