Intercanvi amb Polònia (projecte COOLturowa Mozaika)

Durant aquesta setmana estem acollint a l’Institut Joan Solà (Torrefarrera) a un grup de 20 alumnes i 4 professors de la Szkoła Podstawowa de Głogów Małopolski (Polònia).

Durant la setmana hem fet activitats de difusió de llengua i cultura catalana, tallers artístics i culinaris, i hem visitat les produccions artístiques del Street Art Festival. fent visites guiades pel nostre alumnat i activitats de coneixement dels monuments més importants de Lleida ciutat, amb la Seu Vella com a element principal. Hem visitat també Agramunt, coneixent la fàbrica de xocolata a la pedra Jolonch i Turrons Vicens, així com la iglèsia i el refugi antiaeri. I finalment una visita a Barcelona (Park Güell, Barri Gòtic, Mercat de Santa Llúcia, Rambles, etc.).

L’experiència és molt enriquidora per a tot el nostre alumnat, i compta amb la col·laboració de les seves famílies, que han vetllat en tot moment per la bona acollida als nostres visitants.

En podeu trobar algunes imatges aquí