Iniciem els nostres projectes Erasmus: #ErasmusDays

Aquesta setmana, i coincidint amb els Erasmus Days que es commemoren cada any a mitjans d’octubre, aprofitem per explicar al nostre alumnat les possibilitats que ofereix el programa Erasmus al nostre centre. El fet que hàgim rebut l’Acreditació Erasmus farà més fàcil que el nostre centre faci mobilitats i iniciatives d’aprenentatge relacionades amb la internacionalització en els propers cursos, i volem facilitar l’accés a aquests nous projectes!

Avui, la professora Anna Novoa, coordinadora dels projectes internacionals, ha explicat a l’alumnat de 4t ESO l’activitat prevista i les possibilitats d’altres accions de cara al futur. Hi ha hagut molt d’interès i sembla que la motivació d’emprendre intercanvis europeus segueix molt viva. També ho explicarem a continuació a 3r ESO. I les famílies també rebran la presentació informativa.

Per altra banda, hem desplegat al nostre espai d’Exposicions de l’institut un recull de les accions desenvolupades en projectes europeus al nostre centre des dels nostres inicis. En podeu veure imatges aquí