Inici de les estones de lectura a l’ESO

A partir del dilluns 25 de setembre iniciarem les estones de lectura diàries a l’ESO. Ho farem 20 minuts cada dia a partir de les 10:30, quan tornem del primer pati del matí. Aquesta acció educativa es troba inclosa dins de les iniciatives del projecte ILEC (Impuls a la lectura) que desenvolupa el nostre centre.

Els/les alumnes han de portar a l’institut el llibre que prefereixin per llegir durant aquestes estones. Si voleu idees sobre llibres que podeu llegir, podeu visitar el web amb les recomanacions sobre llibres que han fet estudiants del nostre centre.

Ben aviat, en hores de pati, podreu també agafar en préstec llibres de la nostra biblioteca per fer aquestes lectures.

T’agrada llegir? Creus que es bo fer accions en favor de la lectura? T’interessa participar en iniciatives relacionades? Vols ser part del Comitè d’alumnes lectors de l’Institut Joan Solà? Si vols provar-ho, inscriu-te en aquest formulari!