Hi ha realment una igualtat efectiva entre homes i dones?

L’alumnat de 2n d’ESO de l’institut Joan Solà ha estat treballant en el projecte: 8 de març, Dia Internacional de la Dona. Han passat unes enquestes a dones de la zona per tal d’establir unes conclusions i mostrar la realitat de la situació a les nostres comarques.
Ara sabem que el 13.5% de les dones dediquen el temps lliure a mirar la televisió i un 5.7% a llegir llibres.
El 68% de les dones manifesten que no els han impedit estudiar el que han volgut i un 46% pensen que tenen les mateixes oportunitats que els homes que les envolten.
Un 25% de les enquestades tenen un càrrec directiu.
Aquest és un exemple d’algunes de les evidències que ens poden ajudar a fer visible si hi ha una igualtat efectiva o si, al contrari, encara ens queda recorregut per fer.
Tot el centre està convidat a veure l’exposició que s’ha organitzat, tothom podrà veure, analitzar i treure conclusions. És la nostra manera de reivindicar el feminisme, de commemorar la lluita de la dona per la seva participació, juntament amb l’home, al camp del treball i a la societat en general.

Podeu veure la tasca en interessants gràfics explicatius fets pel grup d’alumnes de 2n ESO, que exposem al Hall del centre.