Hem participat al 9è Mercatec Lleida

Els dies 26 i 27 d’abril es va celebrar la novena edició del Mercatec Lleida. Es tracta d’una exposició de treballs de tecnologia fets per alumnes de diversos centres de secundària de Lleida i comarques.

Els alumnes de 1r d’ESO del nostre institut van visitar el Mercatec divendres i van participar en diversos tallers: alguns van tallar rajoles per fer un tangram, d’altres van experimentar la sensació de conduir una grua i alguns van veure diversos robots en acció. També van veure una exposició de maquetes d’invents molt interessant fets pel Sr. Ramon Magem. Els alumnes i els profes s’ho van passar d’allò més bé!

Alguns alumnes de 2n d’ESO van participar com expositors d’alguns projectes i van tenir un gran èxit.

Aquí podeu veure algunes fotos de la jornada:

També vam sortir a la tele: