Hem fet la IV Marxa Solidària i Sostenible Joan Solà!

Alumnat, professorat i personal del PAS hem gaudit de la IV MARXA SOLIDÀRIA I SOSTENIBLE INS JOAN SOLÀ. L’organització ha estat un any més possible gràcies a la col·laboració de professorat i alumnat.

A més,  la comunitat educativa de l’INS Joan Solà també col·labora amb l’ONG Save The Children fent una recollida de donatius econòmics que s’enviaran a l’associació per tal d’ajudar en el finançament dels projectes solidaris que aquesta desenvolupa.

Un objectiu bàsic de la marxa és fomentar l’activitat física per una vida saludable i al mateix temps valorar el respecte al medi ambient. Actualment patim canvi climàtic i els efectes de la contaminació, produïts com a conseqüència de l’activitat humana, però davant els quals tots i totes podem fer-hi alguna cosa.

Per aquest motiu, l’alumnat ha treballat activitats proposades des del departament de llengües estrangeres sobre el “plogging” els dies previs a la Marxa. Durant la marxa els alumnes han portat a terme aquesta acció que  consisteix en combinar l’exercici físic amb la recollida de les deixalles que ens trobem en el recorregut per tal de preservar i netejar el nostre entorn més proper.

Paral·lelament, enguany s’ha convocat el concurs de producció artística Inspira’t amb la Marxa al qual animen a tot l’alumnat a participar.

Volem agraïr  la col.laboració als Supermercats Supsa (PlusFresc), la Cooperativa Frutícola de Torrefarrera i Agrufruto que s’adhereixen a la causa fent donació d’avituallament.

Vam tenir un dia amb temps agradable de primavera, i en podeu veure imatges!