Hem fet la 1a Marxa Solidària per “Save the Children”!

marxa

El passat 20 de juny, les primeres hores del matí vam fer la 1a Marxa Solidària de l’Institut Joan Solà per recollir fons per a la Iniciativa “Kilòmetres de Solidaritat” de l’organització Save the Children, per desenvolupar un projecte per fer accessible l’aigua potable a poblacions africanes que ho necessiten. Una marxa de 10 km que van resistir molt bé tots els participants, unes 150 persones, encara que la calor cap al final ja començava a ser important. Vam sortir de Torrefarrera, vam arribar fins a Rosselló i a la tornada vam vorejar el canal de Pinyana.

Volem felicitar a l’organització de la Marxa, l’excel·lent tasca de l’alumnat de 3r que els dies previs va inscriure els participants, que durant la marxa va gestionar diversos punts del trajecte, i el professorat que va supervisar l’activitat, especialment la Neus López, la Marta Salse, el Jordi Carol i el Guillermo Mesalles.

AQUÍ IMATGES!!

Durant les setmanes prèvies els alumnes de 3r ESO han estat preparant la 1a Marxa Solidària en favor de l’Organització “Save The Children

IMG-20170607-WA0000Amb la supervisió de la Marta Salse i la Neus López, la planificació de la marxa va anar avançant, i, entre altres tasques, l’alumnat de 3r ESO va recollir a l’hora de pati els donatius dels participants a la marxa.

1. Maria Jose Cuadra Bermudez

Me parece una iniciativa genial, pero quizás hubiese sido interesante dejar participar a las familias, incluso a los vecinos del pueblo…