Hem celebrat Sant Jordi a l’Institut Joan Solà

Com és tradició, hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’Institut, amb activitats relacionades amb concursos de producció literària d’alumnes de l’institut dels diferents nivells, amb intercanvi de llibres, la preparació i venda de roses de l’alumnat de 3r ESO de cara al seu viatge el curs vinent, amb la Gimcana de l’alumnat de 1r ESO, el concurs “Rebot i punt” per l’alumnat de 2n ESO… I també tallers creatius, el Joc del Trivial de 4t ESO… i ens en deixem encara! Mireu les imatges!

I si voleu imatges de la Batucada i de les Sardanes on van participar 3r i 4t ESO i 1r Batxillerat, mireu-les aquí!