Hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’Institut!

rosesEl divendres 21 vam fer activitats especials a l’Institut relacionades amb la diada de Sant Jordi:

Entrega de premis literaris i artístics (més endavant us passarem la llista oficial de guanyadors/es).

Certamen literari al Local Social de Torrefarrera, amb lectura d’obres premiades al concurs.

Parada d’intercanvi de llibres.

Tallers de tota mena: Punts de llibre, Scrapbooking, Música electrònica, Poesia científica, Sardanes, Lletres capitals, Escriptura en tauletes, Jocs.

Preparació i venda de roses per part de l’alumnat de 3r ESO (ja planificant el viatge del curs vinent!)

Des de la direcció del centre volem agrair la col·laboració de tot l’alumnat i professorat que va organitzar i conduir les diverses activitats d’aquest dia. Gràcies per la vostra tasca que ens ha permès viure, un any més, una Diada de Sant Jordi especial.

Aquí anirem posant les imatges