Guanyem la Gran Final del Picalletres

Els alumnes de 2n d’ESO Núria Solanelles, Roger Isant i Manel Farré, de 2n d’ESO, han guanyat la Gran Final Nacional del concurs lingüístic Pica Lletres Ràdio 2023 derrotant als participants de l’institut Can Roca de Terrassa.

L’equip, que va disputar la final el passat 23 de maig, es va proclamar guanyador amb 6.500 punts, i es va convertir en l’institut amb més encerts per davant del seu rival finalista, l’Institut Can Roca de Terrassa, encapçalat per la Lara, el Mario i l’Aitor.

La Gran Final va tenir lloc a l’Auditori Centre Cívic Tomasa Cuevas i va estar presentada per Sílvia Ferrer, de Cugat Mèdia.

‘Pica Lletres’ és un concurs produït per la Xarxa Audiovisual Local amb la col·laboració d’Antàrtida Produccions i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

Els alumnes de l'institut Joan Solà durant la semifinal del Picalletres.