Gravem un vídeo de presentació del nostre centre!

Aquests dies s’ha enregistrat al centre un vídeo de presentació de l’institut, a càrrec de la productora Replay Serveis Audiovisuals, i de l’alumnat de l’optativa Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat. La producció, que pretén donar a conèixer el nostre centre, es podrà veure pròximament al nostre web i també a les xarxes socials de l’institut.

gravació del vídeo promocional del nostre institut.

Els alumnes de batxillerat, que també han rebut formació per part dels membres de la productora, han pensat la idea sobre com dur a terme la gravació, han tirat endavant la feina de producció i també han fet d’ajudants de càmera.

El passat divendres es van enregistrar escenes a les diferents aules, els laboratoris, a l’hort, al gimnàs, a la cantina i en altres ubicacions de l’institut i, aprofitant que era Sant Jordi, es va gravar una estona de l’entrega de premis literaris que com cada any, té lloc al centre.