Gran participació a l’Olimpíada d’economia de la UdL

El 24 de maig un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat es van presentar a la Olimpíada d’Economia, un concurs acadèmic creat amb l’objectiu d’estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves estudiants de secundària. Aquesta experiència ha resultat molt satisfactòria per tots i especialment per l’alumna Mireia Carré, classificada en primera posició en la fase local entre gairebé un centenar d’alumnes de diversos centres de la província de Lleida. Però el seu pas per l’Olimpíada encara no acaba aquí, atès que els propers 22, 23 i 24 de juny es desplaçarà a la Universidad de Valladolid per competir en la fase estatal. Des del centre et desitgem molta sort, Mireia!!!!

Podeu veure un recull de fotografies del dia del concurs al Campus de Cappont, i la Notícia al web de la UdL