Garantim models sostenibles i un consum responsable

Aquest mes de maig l’objectiu del nostre centre és treballar de més a prop l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 12, relacionat amb el consum i la producció responsables.

D’aquesta manera, tindran lloc diferents activitats que pretenen que l’alumnat prengui consciència de la gestió sostenible i de l’ús eficient dels recursos naturals, així com de la reducció de la generació de residus. En aquest sentit, fa pocs dies va tenir lloc el mercat d’intercanvi de roba de segona mà, una activitat que va comptar amb la col·laboració de tot l’alumnat, professorat i famílies del centre.

D’altra banda, la setmana passada va tenir lloc una visita de l’alumnat de 2n d’ESO al parc eòlic d’Almatret, on van poder conèixer de primera mà la importància de les energies renovables per tal de poder aconseguir un món molt més sostenible i transparent, si parlem de gestió de residus energètics.

Al llarg d’aquests dies també es farà incís en el malbaratament d’aliments (el dijous i el divendres tindrà lloc una recollida de llet per la Banc dels Aliments) i en la gestió ecològicament racional dels productes químics en les pràctiques de producció i consum.