Final del projecte “Mercat Medieval” de 2n ESO

IMG-20170507-WA0010Dins el projecte que han realitzat els alumnes de 2n ESO, han muntat un Mercat Medieval al recinte de l’institut, que han ambientat, decorat, retrocedit en el temps si calia.
Aquesta fira ha estat visitada pel professorat i per alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut el divendres 5 de maig, tot i l’amenaça de pluja.

Els alumnes de 2n havien preparat alguna activitat que es pugués dur a terme dins el context de la fira, treballant en grups de 4 sota la supervisió d’un tutor durant dues setmanes. Cada equip mantenia un quadern d’equip on s’anotaven els acords i era també eina de guia en el procés de treball.

L’exposició ha estat tot un esdeveniment, i en podeu veure imatges!