Final del projecte “Mercat Medieval” a 2n ESO

Durant aquestes dues setmanes, alumnes de 2n ESO han estat treballant activitats relacionades amb l’Edat Mitjana: les viles medievals, l’heràldica, el Feudalisme, els castells, la forma de vida, etc., finalitzant el projecte amb un Mercat Medieval on s’hi han exposat els productes del seu treball durant aquests dies, i que han visitat tot l’alumnat de 1r i 2n ESO, per compartir coneixements i creativitat, fins i tot alguns vestits segons marcaven els cànons de l’Edat Mitjana. Gran feina d’alumnes i gran coordinació i tasca col·laborativa del professorat.