Final del projecte Gameworld de 1r ESO

Aquest juny hem fet el tancament del projecte Gameworld a 1r ESO. Dins les classes de treball per projectes, l’alumnat de 1r ESO, treballant en petits grups, ha creat jocs relacionats amb diversos temes.

En el final d’aquest projecte disciplinar, els grups d’alumnes que han creat els jocs, juguen i avaluen els jocs que han fet els grups de companys i companyes del curs. Una excel·lent manera d’acabar el projecte!

En teniu imatges del dia d’avaluació i veureu la diversitat de jocs que hi podíem trobar! Felicitats per la creativitat i pel treball ben fet!

Trobeu aquí l’àlbum!