Final del projecte eTwinning del grup d’ampliació

Amb el final de curs també hem finalitzat el projecte internacional eTwinning “Wake up your Flash of Genius and Take Action for the Planet!”, abreviat com a “FlaG Project”. El projecte l’ha treballat el grup d’alumnes d’ampliació, i hi participaven també altres instituts de Cagliary i Terni (Itàlia), Merkez (Turquia), Troyes (França) i Naujamiestis (Lituània). Aquest és el logo del projecte:

L’alumnat participant al projecte ha explicat als companys de 1r i 2n ESO el grup d’ampliació i les activitats d’aquest projecte eTwinning, en anglès, i van fer un Kahoot per veure qui ho havia entès millor. Aquest és el Kahoot i en podeu veure algunes imatges

Durant el curs, aquest grup ha fet activitats relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) pel planeta pel 2030. Hem fet pòsters, logos, jocs online, experiments científics que vam compartir a la Ciència al Carrer, trobades online amb els companys estrangers, participació en una Conferència internacional organitzada pel soci de Lituània i exposicions i difusió de la nostra tasca en el projecte. Aquí teniu el web del projecte amb totes les tasques

Des del nostre centre volem continuar amb la participació en projectes internacionals europeus, i la plataforma eTwinning permet el contacte i col·laboració entre centres europeus per fer projectes conjunts, i igualment el treball de la llengua estrangera (el projecte ha estat realitzat en anglès). I també continuar treballant amb projectes sobre la sostenibilitat i el futur del nostre planeta.

Felicitem a l’equip d’alumnat d’ampliació per la tasca feta durant el curs, impulsant aquest projecte de manera molt destacada entre els països participants. Aquí els podeu veure!