Final de curs de francès de 1r ESO amb projecte eTwinning

Aquest curs, l’optativa de francès de 1r ESO ha participat en el projecte eTwinning “Échanger en Français, c’est une chance!” (fer intercanvis en francès, és una sort!), en el qual han participat instituts de Marene i Vénetie (Itàlia), Azagra (Espanya), Loutro (Grècia), Karadeniz (Turquia).

El projecte, coordinat per la professora italiana Silvia Sollano, ha treballat els continguts inicials del temari de la llengua francesa introduint la internacionalització, compartint les tasques d’alumnes de diferents països, i donant l’opció de participar en trobades internacionals online d’alumnes per fer activitats d’aprenentatge del francès, que han estat molt amenes per tots aquells que hi han participat.

En aquest sentit, pel nostre centre és un pas més en la introducció dels projectes eTwinning per l’assoliment del currículum de l’alumnat.

Aquí podeu veure l’exposició d’algunes activitats del projecte, i  el magnífic equip d’alumnes participants en la cloenda del projecte!