Festa grossa a l’institut per acomiadar el trimestre

Alumnes i professors vam acomiadar l’any el dimecres 21 de desembre amb un matí frenètic i ple d’activitats, tal i com ens agrada a l’institut.

Des de primera hora el matí les aules del centre van convertir-se en tallers de diferents activitats organitzades en benefici de La Marató de TV3. L’alumnat va poder elaborar còctels, participar en un bingo o bé en un scape room, jugar a escacs, mirar una pel·lícula o bé fer manualitats. D’altra banda els més esportistes van tenir l’opció de prendre part en un torneig de futbol al pati.

Una mica més tard va tenir lloc la venda de coca amb xocolata per part de l’alumnat de 3r -també per col·laborar amb La Marató- i el sorteig de les tres magnífiques paneres de Nadal organitzat per l’alumnat de 4t amb l’objectiu de recollir diners per al seu viatge de final de curs. Els premiats van ser Carmen Masip (1r premi), Nadia Faik (2n. premi) i l’alumne Raül Oronich, que es va endur la tercera cistella.

Seguidament va començar la gimcana pels carrers del municipi, una competició per equips en la qual va participar tot el centre. Així, mentre alguns grups d’alumnes organitzaven les diferents proves i feien de jutges, altres intentaven superar-les amb èxit. Finalment l’equip guanyador va ser l’alumnat de 4tC, que va aconseguir passar els diferents obstacles amb nota.

La gimcana va tenir lloc pels carrers de Torrefarrera.

I per tancar un matí rodó tot l’institut (alumnes, professorat i PAS) vam anar a la sala social de l’ajuntament per protagonitzar el nostre propi Just Dance. Cada classe va ballar la seva coreografia i és clar, els docents no es van voler quedar enrere, de manera una bona representació del claustre va ballar Grease damunt de l’escenari.

El professorat de l'institut Joan Solà balla Grease per Nadal.

Prèviament van tenir lloc les actuacions musicals dels grups Buzz Lightyears i Do-re-fa-re-la de l’Escola Municipal de Música de Torrefarrera, i l’entrega de premis dels concursos nadalencs. Així, el guardó per a la millor postal de Nadal va ser per l’alumna Iman Mimouni, de 2n d’ESO D. Pel que fa a la decoració de les vidrieres de les aules el primer premi va recaure en 2n d’ESO C; el segon, per l’Aula d’Acollida i el tercer premi, per 1r d’ESO B. També es va fer entrega d’un accèssit a 2n de batxillerat C.

Actuacions nadalenques de l'alumnat de l'institut Joan Solà

I finalment i com cada any, donem les gràcies a tot l’alumnat per la implicació en aquesta última jornada i marxem de vacances desitjant un molt bon Nadal a tothom!

Ens veiem al mes de gener!