Festa d’entrega de les orles a 2n de Batxillerat

L’alumnat de 2n de Batxillerat va ser el protagonista durant el vespre del passat divendres durant l’acte d’entrega de les orles de la promoció 2021-2023, que aquest any va tenir lloc al Casal Rossellonès.
Uns 80 alumnes dels municipis d’Alpicat, Rosselló i Torrefarrera van assistir a l’acte que posava punt i final al seu pas per l’institut Joan Solà. Acompanyats pels seus familiars, professorat, membres de l’AFA i autoritats, els nois i noies van gaudir d’una nit d’allò més especial.

Esperem que els nous camins que escolliu a partir d’ara fora del nostre centre us aportin tot allò que desitgeu!