Festa de Sant Jordi al Joan Solà i Concurs literari ESO

El passat 23 d’abril, a l’institut Joan Solà vam commemorar la tradicional festa de Sant Jordi amb la venda de roses per part de l’alumnat de 3r, els quals també havien fet uns gravats com a decoració i també amb un mercat de llibres de segona mà organitzat per l’alumnat de 4t d’ESO, els quals destinaran els diners recaptats a subvencionar el viatge de final de curs.

A més, com cada any,  el departaments de llengua i literatura catalana i castellana van convocar un Certamen Literari que va tenir com a guanyadors, els següents alumnes:

CATEGORIA 1. 1r i 2n ESO

Cristina SeguésAbril PaganRebeca DumaJaume Segués

També vam visionar uns booktràilers creats a la classe de llengua anglesa i creats per: Albert Pedrico, Carla Serramona, Alícia Surd i Blau Contreras.

CATEGORIA 2. 3r i 4t d’ESO

En la segona categoria, els guanyadors del certamen literari foren:

Pau Arbonés (2 obres) – Marina Cantons – Èlia Javierre