Festa de graduació de 2n de batxillerat

El passat divendres 17 de maig vam celebrar al Casal Rossellonenc la tradicional festa de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat. Allí ens vam reunir professorat, famílies i homenatjats  en un acte molt elegant. Van presentar-lo alumnes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat, les quals formaven part d’un grup d’organitzadors pel que fa al so i a la preparació de la sala.

Com cada any, l’acte va començar amb un discurs per part d’Ester Llovera, directora de l’institut Joan Solà. A continuació va parlar la coordinadora de batxillerat, la professora Carme Yáñez. A continuació es van donar els premis als treballs de recerca que van obtenir la nota màxima. Seguidament, cada tutor/a del grup va lliurar l’orla a cada alumne/a.

Finalment, la coral de professorat del centre van cantar la cançó “Quan tot s’enlaira” del grup Txarango.

Per acabar l’acte, vam gaudir d’un aperitiu ofert per l’AFA del centre, a qui agraïm, un cop més la seva col·laboració.

Des d’aquí felicitem els alumnes i els desitgem sort de cara a la selectivitat i als seus estudis futurs.

Podeu veure un recull d’imatges en aquest àlbum!