Fem la 1a Exposició de Tecnologia de l’Institut Joan Solà!

El dijous 17 de juny, aprofitant que el nostre alumnat de 1r, 2n i 3t ESO es trobava al centre, hem volgut fer una exposició per donar a conèixer els projectes treballats en la matèria de tecnologies de 1r a 3r ESO (comuna per tot l’alumnat) i la matèria optativa de tecnologia de 4t ESO.

L’alumnat va preparar uns vídeos de presentació dels seus treballs, i els vam unir tots en un de sol, que podeu veure aquí.

Després, els visitants feien un recorregut per l’exposició i completaven uns qüestionaris.

Però no només feien això! A l’aula, alumnes en grups de 3 havien de resoldre un repte tecnològic de construcció només amb uns materials bàsics, els mateixos per tots els equips.

Equips guanyadors del repte!

1r ESO: Carla Mangues, Leyla Rios, Gemma Martínez – >25cm

2n ESO: Aisha Touray, Aroa Carrascal, Josué Rodríguez i Arthur Benet 47 cm