Exposició sobre les desigualtats en el Dia de la Dona (8 de març)

Des del 8 de març tenim al hall del nostre institut l’exposició dels resultats del projecte de 2n ESO sobre el Dia Internacional de la Dona.

En aquest projecte, l’alumnat ha elaborat uns qüestionaris per a homes i dones majors d’edat del nostre entorn, per poder fer un estudi en relació a la situació laboral, la gestió de les tasques domèstiques, l’activitat en el temps d’oci, etc.

Un cop analitzades les respostes, l’alumnat, repartit en grups, ha realitzat gràfics per poder interpretar els resultats, que estan doncs exposats al centre, per poder-los veure des de les tutories dels diferents grups. En podeu veure imatges.

Treballem per reduir les desigualtats.