Exposició sobre el nostre projecte Erasmus+ 2015-2017

El 28 de juny hem presentat públicament l’exposició sobre el projecte Erasmus+ Skills for Success (SoS) que hem desenvolupat entre els cursos 2015-16 i 2016-17.

El professorat coordinador i els alumnes participants van compartir les activitats i experiències i els assistents van poder veure una mostra dels productes de les activitats que es van fer durant el projecte. En podeu veure algunes imatges.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Els centres que han participat en aquest projecte, a banda de l’Institut Joan Solà, han estat el Victoria College Belfast (centre coordinador), Vicco von Bülow Gymnasium de Stahnsdorf, IIS Cassata Gattapone de Gubbio i el IES La Rábida de Huelva.

El projecte ha tingut com a objectiu la creació, de manera conjunta, d’estratègies per millorar la competència lingüística de l’alumnat, en la lectura, escriptura i expressions oral i escrita, que puguin ser compartides per altres centres europeus, ara i en el futur. En les mobilitats d’alumnes han estat posades en pràctica les diferents activitats proposades.

A banda d’això, l’experiència de visitar o rebre companys estudiants o professors d’altres països ha estat molt enriquidora per tots els participants.