Exposició i xerrada de Jordi Bas sobre el valor de les espècies rapinyaires

Organitzat pel comitè d’Escola verda de l’Institut, aquest final de curs tenim al Hall del centre una exposició sobre els rapinyaires d’on hem pogut aprendre aspectes històrics que han posat en perill aquestes espècies animals i la situació actual de recuperació en la que es troben, tot veient el valor que té conservar-les a la natura. L’objectiu és aquest, valorar la importància de la biodiversitat per l’equilibri de l’entorn natural.

Aquesta exposició ha estat complementada amb una sessió explicativa i d’aprenentatge a càrrec de Jordi Bas, expert fotógraf de natura i professor de secundària, el divendres 16 de juny a l’alumnat de 1r ESO. Hem escoltat atentament al professor i així hem pogut respondre després el qüestionari Kahoot per veure el que hem après.

En podeu veure imatges en aquest àlbum!

Volem agrair a en Jordi Bas l’esforç en la difusió de la biodiversitat i que hagi vingut a explicar-nos la importància de mantenir els ecosistemes.